Thursday, April 7, 2011

MANULIH JO PANULIH

Sejak amba batamu jo baliau ke inginan amba nan lamo tu tasintak raso nya balik. Tulisan tulisan nan pernah amba coret coret batahun-batahun nan lalu tu, ingin rasa nya amba taruihan balik. Salama ini alah batahun jua indak ambo taruihan ka inginan amba ini. Tasimpan saja didalam buku diary amba.

Mungkin patah semangat barang kali.


Tapi …..“alaaah, kenapa pula amba harus patah sumangat?”

Dulu buliah lah saya patah sumangat, karano indak ada tampat nan bisa amba jadikan untuk malatak kan tulisan tulisan nan ambo buat ini. Bukan kah sekarang jaman alah maju, jadi ada tampat nya. Takah blog inilah misal nya. Tapi indak di atas karatas lai. Alah dalam media maya.

Sahingga nama tokoh dalam carita tu amba jadikan sambuangan nama anak amba jo pangarang carita itu.


Kutika itu amba baniat mangirim surat ka inya nan manulih carita itu untuak di jadikan buku. “Eeee alun talaksana niat amba tu”, sabulan sudah carita nya itu tamat di Koran, alah ada iklan di Koran bahasa: “Telah terbit Buku Karangan nya, bagi pembaca nan barminta hubungi alamat ini nan ta tulih di Koran Republika tu”.


“Alhamdulillah. Rancak". Akhirnya ada buku nya. Batahun tahun sabalun baliau terkenal takah sekarang amba alah kagum kepadanya, salut atas prestasi nya. Bamula dari karyanya nan basambuang di Koran Republika, amba mambaco carbasnya itu satiok ari. Carbas bahasa saya aratinya carita basambung. Sampai tamat. Bahkan amba buekkan kliping , carita itu sektar “tahun dua ribu tiga antah dua ribu ampat”.


Dan……. Akhir nya ambo ba sobok jo urang nya langsung. Satrawan besar, adikarya Nnovelis no.1 di Indonesia, peraih penghargaan Sastra Nusantara tingkat Asia Tenggara, Sutradara, Dai iya juga. Jadilah amba nia manulis manulis lagi satalah mandanga kuliah singkat darinya pangalamannya manulih carita.

Misal nya ianya harus pai mancari surang professor Indonesia nan pernah tingga lamo di Moskow kini tingga di Malaysia untuk mandapek an informasi sa akurat akurat nya untuak mangarang novel BUMI CINTA. Kok iya anda nia manulis anda harus punya modal katanya. “Dua modal nya. NIAT dan BARANI jo NEKAD”. Ada dua kata nan mambuek amba jadi bangkik sumangat. Kutika inya manjalaskan panjang leba definisi manulis jo bakat. Manulis aratinya katanya, bamacam macam tasarah anda. Misalnya manulih aratinya saya ingin kuliliang dunia. Manulih aratinya supaya saya jadi bahagia dan lain lain. Kutika inya majalaskan definisi bakat, kalau bakat katanya adalah kerja keras dan bausaha sungguh sungguh, istiqamah. Bagitu dalam aratinya manurut amba.

“Terima kasih Akang Abik”, begitu panggilan Habiburrahman El Shiradzy itu, “telah membagi ilmu nya ke kami “ kata amba ka inya wakatu itu waakatu sumbayang jumaat ka masuak lai tanggal 25 Maret 2011.


Wukatu itu komunitas warga Indonesia nan ada di negara ini ma undang baliau ka negara ini nan di aggiah judul acara tu dek panitianya “KETIKA CINTA BERTASBIH di Qatar”.




No comments:

Post a Comment